1 Haziran 2013 Cumartesi

Ilgın Ankara'da Konya Tanıtım Günlerinde

Ilgın Ankara'da Konya Tanıtım Günlerinde
Ankara Konya Günleri Ilgın Belediyesi Standı
Ilgın Tanıtım
Ankara'da düzenlenen Konya Tanıtım Günleri Fuarına Ilgın Belediyesi açtığı stantla katıldı.
Ilgın Belediyesi, Ankara ATO Congersium Salonunda düzenlene Konya tanıtım günlerinde Ilgın Belediyesi standı büyük ilgi görüyor. 30 Mayıs Cuma günü saat 13.30 açılışı yapılan organizasyonda Ilgın standında Ilgın’ın ve özellikle Ilgın Kaplıcaları’nın tanıtımı yapıldı. İlk günkü açılaşa katılan Belediye Başkanı H. İbrahim Oral, standı ziyaret eden bütün misafirlerle tek tek ilgilendi ve sohbet etti. Konya Tanıtım Günleri 2 Haziran Pazar gününe kadar 10.00 – 20.00 saatleri arasında ATO Congresium’da devam edecek.
Ankara'da yaşayan Ilgınlılar ve yolu Ankara düşen Ilgınlıları bu fuara katılarak desteklerini esirgemeyeceklerine gönülden inanıyorum. Ilgının tanıtımı adına gerçekleştirilen bu kıymetli çabalardan dolayı Ilgın Belediyesini, Sn. Başkan Halil İbrahim Oral ve emeği geçen herkesi tebrik ediyor başarılar diliyorum.

Kaynaklar:
Beytullah Yıldırım / Ilgın Araştırmaları
Ilgın Belediyesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder