2 Nisan 2013 Salı

Ilgın Türküleri: Alime

Ilgın Müzik Türküleri: Ilgın Yöresi Türküleri - Alime (Hovarda Türküsü) 2

Alime'nin samanlıktır sarayı 
Alışmış altına beğenmez lirayı 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Alime giderse ben de giderim 
O kızın yoluna kanlar ederim 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Alime'yi samanlıkta bastılar 
Şalvarını gül dalına astılar 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Alime'nin tavukları gukkalı 
Alime kız anasından okkalı 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Alime'nin güne karşı bacası 
Sevişirken çıkagelmiş kocası 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Nerden geldin hay sevdiğim tarladan 
Sarı altın ak gerdanı parlatan 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Nerden geldin hay sevdiğim odadan 
Yanına varılmaz koku edadan 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Nerden geldin hay sevdiğim nadastan 
Ak göbeğin altı olmuş bedesten 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Nerden geldin hay sevdiğim yayladan 
Kaşın değil gözün beni ağlatan 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına 

Nerden geldin hay sevdiğim gezmeden 
Bilemedim başındaki yazmadan 

Abdalın kızı da gavur Alime 
Efelerin gelsin benim yanıma 
Vallahi kıyarım senin canına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder