9 Nisan 2013 Salı

Ilgın'ın Belde ve Köyleri

Ilgının Belde ve Köyleri
Ilgın Köyleri Konya
Konya Vilayeti İlçeleri

Argıthanı Beldesi
Aşağı Çiğil Beldesi
Ağalar Köyü
Avdan Köyü
Balkı Beldesi
Barakmuslu Köyü
Belekler Köyü
Beykonak Beldesi
Boğazkent Köyü
Bulcuk Köyü
Büyükoba Köyü
Çatak Köyü
Çavuşçugöl Beldesi
Çobankaya Köyü
Çömlekci Köyü
Dereköy Köyü
Dığrak Köyü
Düğer Köyü
Eldeş Köyü
Geçitköy Köyü
Gedikören Köyü
Gökbudak Köyü
Gökçeyurt Beldesi
Gölyaka Köyü
Göstere Köyü
Güneypınar Köyü
Harmanyazı Köyü
İhsaniye Köyü
Kaleköy Köyü
Kapaklı Köyü
Karaköy Köyü
Mahmuthisar Köyü
Mecidiye Köyü
Misafirli Köyü
Olukpınar Köyü
Orhaniye Köyü
Ormanözü Köyü
Sadıkköy Köyü
Sebiller Köyü
Tekeler Köyü
Yorazlar Köyü
Yukarı Çiğil Beldesi
Zaferiye Köyü


Kaynaklar:
Beytullah Yıldırım / Ilgın Araştırmaları

2 yorum:

  1. Cok guzel olmus. Elerinizden saglik.ben google da arastirirken gordum. Benim aneanem ummetler sulalesinden. Babaanem haciummetler sulalesinden. Anam babasi tarafi yani memisler sulalesinden. Bizler deliorman dobruca silistre kasabasi emir-koyu facebook varsa ekleyin beni abi sevinirim.bulgaristanliyim. benim facebook -beynur imamoglu-memisoglu

    YanıtlaSil